Sage Symfonia

Sage Symfonia Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

 

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności:

  • Raporty graficzne;
  • Analizy Finansowe:
  • Wielofirmowość;
  • e-Box.

 

Dostępne możliwości zakupu:

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

 

Wybierając Sage Symfonia Finanse i Księgowość:

  • minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  • dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  • elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  • zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  • wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

 

Więcej o Sage Symfonia Finanse i Księgowość

 

Zapisz się do newslettera

Skutecznie prowadź sprzedaż i gospodarkę magazynową

 

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

 

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności:

  • Detal;
  • Raporty graficzne;
  • Wielofirmowość:
  • e-Box.

 

Dostępne możliwości zakupu:

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

 

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy:

  • możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
  • definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
  • definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
  • możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji.

 

Pełna obsługa magazynu:

  • obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
  • możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy;
  • pełna ewidencja stanów magazynowych;
  • możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
  • obsługa numerów seryjnych towarów.

 

Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych:

  • wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
  • łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
  • możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
  • wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
  • protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
  • dokumenty kasowe: KP, KW;
  • możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
  • możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
  • możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
  • obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
  • możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem.

 

Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie:

  • tworzenie raportów kasowych;
  • możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
  • w ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
  • zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
  • wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
  • obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
  • rozliczanie należności i zobowiązań;
  • obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut.

 

Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży:

  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
  • definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
  • ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
  • możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
  • zarządzanie promocjami okresowymi;
  • możliwość prowadzenia cenników w walutach;
  • pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
  • możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów.

 

Szybki dostęp do potrzebnych informacji:

  • możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
  • możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
  • szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
  • możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
  • możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach.

 

Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych:

  • zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
  • kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
  • wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
  • zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
  • zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
  • możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
  • zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
  • możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
  • tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
  • możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
  • generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat;
  • automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość;
  • możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość;
  • przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość.

 

Więcej o Sage Symfonia Handel

 

Zapisz się do newslettera

Efektywnie zarządzaj płacami i danymi kadrowymi


Sage Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

 

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności:

  • Wielofirmowość;
  • e-Box;
  • RCP ( tylko dla licencji do 100 pozycji na liście płac ).

 

Dostępne możliwości zakupu:

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

 

Wygodna ewidencja elementów kadrowo-płacowych:

  • możliwość dodania do 100 pozycji na liście płac;
  • kompleksowa obsługa wszystkich form zatrudnienia: umowy o pracę, umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana);
  • możliwość ewidencji danych dotyczących przebiegu zatrudnienia, zarówno mających wpływ na wynagrodzenie (choroba, urlop, nadgodziny, aneksy do umów o pracę), jak i nie mających na nie wpływu (szkolenia, delegacje);
  • wygodna prezentacja wszystkich danych w kalendarzu pracownika;
  • możliwość pracy przy wielu jednocześnie otwartych „ przyszłych” miesiącach (planowanie kosztów płac i podwyżek);
  • możliwość planowania czasu pracy przy pomocy kalendarzy dla firmy, grup pracowników i pracowników;
  • możliwość definiowania własnych komunikatów przypominających o zbliżających się terminach, np. badań lekarskich;
  • gromadzenie informacji o systemie wynagrodzeń pracowników w poszczególnych miesiącach;
  • możliwość ewidencjonowania informacji z umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, umów cywilnoprawnych;
  • wygodna zbiorcza ewidencja danych kadrowych, możliwość szybkiej zmiany danych dla określonych grup pracowników.

 

Automatyzacja comiesięcznego planu naliczania płac i zarządzanie danymi kadrowymi:

  • naliczanie płac z wykorzystaniem danych kadrowych;
  • przechowywanie kompletnej i szczegółowej informacji dotyczącej podstaw do wyliczenia wynagrodzenia za okres choroby, zasiłku oraz urlopu;
  • automatyczne uwzględnianie składników okresowych w podstawach do zasiłków;
  • automatyczne wyliczanie stażu urlopowego oraz wymiaru urlopu na podstawie wprowadzonych danych o ukończonych szkołach i przebiegu zatrudnienia;
  • możliwość kontrolowania wykorzystania urlopu (wypoczynkowego i na żądanie) w danym roku kalendarzowym;
  • automatyczne wyliczenia stażu pracy potrzebnego do wyliczenia dodatku stażowego oraz nagrody jubileuszowej;
  • automatyczne przenoszenie liczby dni urlopu zaległego z lat poprzednich do wymiaru urlopu w roku bieżącym;
  • kontrola wykorzystania urlopu przed terminem przedawnienia oraz proporcjonalne naliczenie urlopu w roku;
  • kartoteka listy płac w jednym miesiącu;
  • automatyczne przenoszenie stałych elementów wynagrodzeń oraz zmian dokonanych w danym miesiącu do następnych okresów;
  • możliwość rozliczania zasiłków przy umowach cywilnoprawnych;
  • możliwość rozliczania umów cywilnoprawnych w ratach oraz pilnowania stanu rozliczenia rozpoczętej transakcji;
  • możliwość rozliczania dwóch różnych umów cywilnoprawnych (jednej z ubezpieczeniem, drugiej bez) w jednym okresie płacowym;
  • walidacja poprawności wypełnionych danych kadrowych przy zgłaszaniu pracowników do ZUS, raport sprawdzający poprawność danych w zestawieniach kadrowych Zgłoszenie ZUA/ZZA i wyrejestrowanie ZWUA;
  • raport prezentujący listę pracowników w danym miesiącu, którym należy się wyrównanie do wynagrodzenia minimalnego wraz z automatycznie wyliczoną kwotą do wyrównania;
  • automatyczne obliczanie wartości wynagrodzenia (lub jego składników) brutto przy założonej wartości netto;
  • możliwość zarządzania i kontrola nad potrąceniami urzędowymi i innymi z pensji pracownika;
  • automatyczne tworzenie przelewów na wiele kont pracownika z podziałem kwoty przelewu w dowolnie określonej proporcji;
  • możliwość tworzenia i wysyłania przelewów elektronicznych przy współpracy z programem Symfonia e-Dokumenty.

 

Wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych:

  • przenoszenie danych na comiesięczne deklaracje i roczne rozliczenia;
  • wydruki PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-40 na gotowych lub zdefiniowanych w programie formularzach z możliwością edytowania deklaracji przed wydrukiem;
  • przesyłanie danych do programu Płatnik;
  • dodatkowe deklaracje ZUS, np. ZUS Z-3, ZUS Z-17;
  • wydruki przelewów do ZUS i innych urzędów indywidualnie i grupowo;
  • przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, m.in. Zakładów Pracy Chronionej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą;
  • możliwość tworzenia plików XML do przesyłania deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-8AR, PIT-4R drogą elektroniczną za pomocą przeznaczonych do tego celu aplikacji posiadających podpis elektroniczny.

 

Zestawienia i dokumentacja kadrowo-płacowa:

  • generowanie wybranych danych personalnych do zestawień statystycznych;
  • możliwość wydruku dokumentów kadrowych wykorzystujących MS Word: umowy o pracę, aneksu do umowy o pracę, świadectwa pracy, informacji o warunkach zatrudnienia, zaświadczenia o zarobkach i zatrudnieniu z możliwością definiowania dowolnych własnych szablonów dla tych warunków;
  • łatwy dostęp do wszystkich informacji kadrowo-płacowych o pracowniku;
  • szeroki wachlarz gotowych zestawień wykonywanych w programie lub przy użyciu MS Excel;
  • możliwość łatwego definiowania dowolnych zestawień prezentujących dowolne dane kadrowe lub płacowe;
  • możliwość archiwizacji dowolnych dokumentów w uniwersalnym formacie PDF.

 

Tajność informacji:

  • dostęp do informacji uzależniony od uprawnień Użytkownika – pełen dostęp dla szefów firmy oraz ograniczony dostęp dla innych pracowników;
  • możliwość utajnienia płac i danych kadrowych.

 

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy:

  • możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku – po uzupełnieniu danych za wcześniejsze okresy;
  • możliwość ukrycia nieużywanych w aktualnej wersji programu elementów, wzorców, definicji zdarzeń w Archiwum definicji;
  • szeroki wachlarz gotowych składników i systemów wynagrodzeń;
  • możliwość definiowania własnych elementów płacowych i składników wynagrodzeń;
  • możliwość definiowania dowolnych danych kadrowych;
  • definiowanie dowolnego systemu wynagrodzeń oraz możliwość jego modyfikacji indywidualnie, dla grup pracowników lub dla całej firmy;
  • możliwość tworzenia wielu rodzajów listy płac oraz dowolnych okresów rozliczeniowych;
  • grupowanie pracowników według dowolnych kryteriów, np. pracownicy etatowi, pracujący na umowę-zlecenie, według działów bądź stanowisk;
  • uwzględnienie różnych sposobów wynagradzania oraz rozliczanie wynagrodzeń wypłacanych na przełomie miesięcy i końca roku;
  • automatyczne rozliczanie wszystkich potrzebnych i najczęściej występujących składników płacowych.

 

Więcej o Symfonia Kadry i Płace

 

Zapisz się do newslettera

Sage Symfonia Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

 

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności:

  • Wielofirmowość;
  • LWD (tylko dla licencji bez limitu ilości środków trwałych).

 

Dostępne możliwości zakupu:

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok;
  • Subskrypcja 3-lata.

 

Decyzja o zakupie Sage Symfonia Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

  • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych.

 

Więcej o Sage Symfonia Środki Trwałe

 

Zapisz się do newslettera

pl Polski
X