Czym jest Act! Growth Suite?

Act! Growth Suite to wszechstronna platforma sprzedaży i marketingu, zapewniająca wszystko, czego Ty i Twój zespół potrzebujecie, aby z powodzeniem prowadzić i rozwijać swój biznes! Growth Suite zapewnia najlepszy zestaw narzędzi do budowania relacji, maksymalizacji zaangażowania i stymulowania rozwoju firmy.

Liczy się każda interakcja

Przechowuj szczegółowe informacje o klientach, wiadomościach e-mail, dokumentach, notatkach, historii, działaniach i wiele innych w jednym łatwym do znalezienia miejscu – programie Act!

Uwolnij pełny potencjał programu z niestandardowymi tabelami! Z łatwością zarządzaj szczegółowymi danymi branżowymi, takimi jak polisy ubezpieczeniowe, umowy serwisowe, hipoteki lub projekty.​

Maksymalizuj zaangażowanie i napędzaj rozwój biznesu

Zoptymalizuj wszystkie sposoby komunikacji z potencjalnymi klientami dzięki Act! Automatyzacja marketingu w celu maksymalizacji zaangażowania i stymulowania rozwoju firmy. Zaangażuj potencjalnych klientów za pomocą ukierunkowanych kampanii marketingowych.

Zawieraj więcej transakcji biznesowych

Zarządzaj sprzedażą za pomocą prostego, gotowego do użycia procesu sprzedaży lub skonfigurowanego tak, aby pasował do Twojej firmy.

Zobacz pełną, wizualną reprezentację procesu sprzedaży, aby projektować przychody, dostosowywać strategię. Kontekstowe wskaźniki KPI pomagają na pierwszy rzut oka zrozumieć kondycję sprzedaży.

Zyskaj bogatą wydajność

Wykorzystaj dynamiczne, wizualne migawki metryk w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnym, graficznym pulpitom nawigacyjnym, które obejmują wyniki indywidualne, zespołowe i biznesowe. Monitoruj wskaźniki KPI dotyczące sprzedaży, marketingu i kondycji firmy, aby podejmować trafniejsze decyzje.

Wielkie wyniki, mała inwestycja.

Wybierz jedną z wielu niedrogich opcji, które odpowiadają potrzebom Twojej firmy.

Starter


 

Podstawowy CRM:

  • Zarządzanie klientami
  • Grupy i filtry
  • Zarządzanie zadaniami i aktywnością
  • Śledzenie możliwości
  • Zarządzanie procesem sprzedaży
  • Listy połączeń i ważne kontakty
  • Analityka i raportowanie
  • Integracja z kontaktami Microsoft Outlook
  • Pola niestandardowe
  • Aplikacja mobilna
  • Narzędzie to importu kontaktów

Podstawowy marketing e-mailowy:

  • E-mail marketing
  • Ponad 170 responsywnych szablonów
  • Interaktywny edytor szablonów
  • Śledzenie e-maili

Możliwość wysłania 10 tyś. e-maili / mies.

Wsparcie tylko cyfrowe

Professional


 

W pełni funkcjonalny CRM:

  • Możliwość pracy w trybie offline
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Synchronizacja z Microsoft Outlook
  • Zarządzanie kontem
  • Grupy dynamiczne i filtry
  • Zarządzanie potokiem sprzedaży
  • Integracja z Google
  • Narzędzie do importowania danych
  • Kampania marketingowa
  • Opcja tworzenia tabeli niestandardowych

Wydajna automatyzacja marketingu:

  • Gotowe kampanie
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Strony docelowe
  • Ankiety
  • Drip marketing
  • Kalendarz kampanii
  • Narzędzia dostarczalności i zgodności

Możliwość wysłania 25 tyś. e-maili / mies.

Standardowy plan wsparcia

Premier


 

Automatyzacja marketingu:

  • Automatyzacja działań z kampanii
  • Uruchom działania sprzedażowe
  • Edytor szablonów e-mail HTML
  • Śledzenie zasobów
  • Zarządzanie potencjalnymi klientami
  • Marketing wydarzeń
  • Śledzenie aktywności na stronie

Możliwość wysłania 50 tyś. e-maili / mies.

Plan wsparcia Premier:

  • Bardziej wygodne opcje kontaktu
  • Wydłużone godziny powszednie
  • Dostępność w soboty

Ultimate


 

Automatyzacja marketingu (Ultimate):

  • Profilowanie progresywne
  • Testy A / B
  • Dostarczalność sesji wdrożeniowej

Możliwość wysłania 100 tyś. e-maili / mies.

Plan wsparcia Ultimate:

  • Najbardziej doświadczeni doradcy
  • Gwarantowane szybkie czasy reakcji

Preferencyjne ceny dodatków

pl Polski
X